سوابق تدریس:

۱- از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۰ برگزاری کلاس های آزاد در کشور ارمنستان

۲- از سال ۱۳۹۰ تا سال ۱۳۹۱ تدریس در آموزشگاه صبا داراب

۳- از سال ۱۳۹۰ تاکنون تدریس ویلن کلاسیک در آموزشگاه موسیقى آرشه

امین اله حسینی

امین حسینی (امین اله حسینی) متولد شهرستان داراب فارس می باشد، وی از سنین کودکی به فراگیرى موسیقی پرداخت و در سنین نوجوانی نزد اساتید شیراز به صورت تخصصی نوازندگی ویولن کلاسیک را نزد دکتر حامد جلائیان‌ و ساز پیانو و دروس تئوری موسیقی را نزد آقای بهرام نصرالهی و آقای مرتضی مفرحی ادامه داد؛ همچنین با موسیقی ایرانی و ساز کمانچه نزد آقای حمید گلستان و آقای مهدی آذرسینا و آقای فرهاد منور صادق آشنا گردید.
در سال ۱۳۸۳ به کشور ارمنستان رفت و تحصیلات آکادمیک خود را در رشته نوازندگی ویولن در کنسرواتوار دولتی کومیتاس ایروان آغاز کرد. او تا مقطع کارشناسی نزد پروفسور “ویچسلاو پطروسیان” (استاد بلامنازع مکتب نوازندگی روسی، از شاگردان پروفسور آرام شامشیان که ایشان نیز از شاگردان موستراس بوده است) و در مقطع کارشناسی ارشد و نیز دوره پیشرفته بعد از آن تحت عنوان Higher Mastership (استادى ارشد) نزد پروفسور گاگیک سمباتیان (رئیس دپارتمان سازهای زهی کنسرواتوار کومیتاس همچنین از سولیست های مشهور شوروی سابق) به فراگیرى ویولن پرداخت.
وی ساز پیانو را نزد آلیسا آلتونیان و آنسامبل نوازی را نزد پروفسور گایانه سیمونوونا ادامه داد.
وى دو سال نیز به برگزارى کلاس هاى آزاد موسیقى در ارمنستان پرداخت و پس از عزیمت به ایران نیز از سال ١٣٩٠ در آموزشگاه موسیقی آرشه و‌ مدارس بین المللی موسیقی به تدریس ویولن مشغول گردید.
پس از فارغ التحصیلی همچنان با اساتید کنسرواتوار کومیتاس در ارتباط و تبادل علمی و هنری می باشد.
از فعالیت های هنری وی ترجمه و ویرایش کتاب ارزشمند گام گریگوریان مى باشد که توسط نشر خنیاگر منتشر شده است.
تشکیل آنسامبل زهی روندو از دیگر فعالیت های ارزشمند ایشان می باشد.
وى در زمینه اجرایی بیشتر فعالیت های خود را روی ضبط آثار کلاسیک با نگاهی تازه متمرکز نموده است که از جمله آثار ضبط شده وى مى توان به رقص مجار شماره ۲ برامس و سرناد شوبرت با تنظیم زیبای آقای پویان نادری و دیگر آثار اشاره نمود که در زیر چند نمونه آن را میتوانید ببینید.