کتاب تئوری موسیقی برای کودکان منتشر شد.

کتاب تئوری موسیقی برای کودکان منتشر شد.
به نقل از سایت تحلیلی-خبری موسیقی ما- کتاب «تئوری موسیقی برای کودکان» نوشته‌ی «لینا نِگ» با ترجمه ایلیا بهارلو از سوی انتشارات گیسا منتشر شد.

ایلیا بهارلو-نوازنده و مدرس پیانو- درباره‌ی کتاب می گوید: «وقتى کتاب «تئورى موسیقى براى کودکان» را دیدم، به نظرم بسیار جذاب و در عین حال آموزنده آمد. کتابى با نقاشى‌هاى رنگى، برچسب‌ها و بازى‌ها که کودکان آن را با لذت و خوشحالى دنبال خواهند کرد و مطالب آن را یاد خواهند گرفت. این کتاب در کنار ظاهر ساده، بر آموزش صحیح نت‌خوانى، ریتم‌خوانى و شناخت علامت‌هاى موسیقایى، که از اصول بنیادى موسیقى هستند، تأکید مى‌کند. همچنین براى والدین و معلمینى که به‌دنبال آموزش صحیح موسیقى هستند مفید خواهد بود.»
ایلیا بهارلو متولد ۱۳۵۹ تهران، در محضر استادان محمد بهارلو، پرسیا بهارلو، لیدوش اصلانیان، فوزیه مجد و گاگیک بابایان به فراگیری موسیقی پرداخته است. او دارای مدرک نوازندگی پیانو از ترینیتی کالج لندن و کارشناسی ارشد موسیقی، نوازندگی پیانو از دانشگاه هنر تهران است. همچنین کتاب‌های «مبانی بنیادی موسیقی»، «تئوری موسیقی برای نوآموزان»، «دفتر یادداشت آهنگسازان جوان» و «دشیفرت را بهتر کن از دیگر ترجمه‌های اوست.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

متن موجود در تصویر را وارد کنید : *

Reload Image